دانلود رایگان بازی Call of Duty

تبلیغات

دانلود رایگان بازی Call of Duty

 

اگر از طرفداران حرفه ای بازیهای کامپیوتری باشید، بدون شک با سری بازیهای Call of Duty (به فارسی ندای وظیفه) آشنا هستید که معرفی و ارایه هر نسخه آن رکوردهای مختلف در این عرصه را جابجا کرده و موجی از هیجان را بین علاقه مندان ایجاد میکند.
Call of Duty: Strike Team 1.0.40 نسخه اندروید

ی سری بازیهای ندای وظیفه است که همانند همیشه توسط کمپانی پرآوازه و خوشنام Activision Publishing Inc منتشر شده است. در این بازی اکشن شما قادر خواهید بود همزمان هم بصورت شخص اول و هم بصورت سوم شخص در میادین نبرد ایفای نقش کنید. در حالت شخص اول شما در نقش یک سرباز ظاهر شده و وارد میدان نبرد میشوید؛ در حالیکه در حالت سوم شخص شما همانند یک فرمانده ظاهر شده و عملیات را فرماندهی میکنید که در این صورت اعضای تیم ضربت گوش به فرمان شما خواهند بود.
اما کمی هم به داستان بازی بپردازیم. سال 2020 است و تنش بین ابرقدرتها افزایش یافته است. در این بین و بطور ناگهانی گروهی ناشناس وارد جنگ با ایالات متحده شده و این کشور را غافلگیر میکند. اینجاست که نقش کاربر خلق میشود؛ شما به عنوان یک فرمانده مسئولیت هدایت گروهی از سربازان زبده را بر عهده گرفته و وارد صحنه نبرد با این گروه ناشناس میشوید. در طول بازی ماموریتهای مختلفی به شما سپرده میشود که باید با تجهیز مناسب تیم خود سربلند از آنها بیرون بیایید. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، تقریبا در هر لحظه از بازی امکان جابجایی بین حالت اول شخص و سوم شخص وجود دارد که میتوانید بنا به تاکتیک خود در لحظات گوناگون یکی از آنها را انتخاب کنید. آنچه که در تعیین نتیجه عملیات میتواند نقش بسزایی داشته باشد، تجهیز اعضای تیم به سلاح ها و تجهیزات نظامی مناسب است که باید در انتخاب آنها دقت کنید. چنانچه از علاقه مندان به بازیهای سری ندای وظیفه هستید و دوست دارید که یک بازی اکشن سطح بالا را در دستگاه اندرویدی خود تجربه کنید، پیشنهاد میکنیم حتما این بازی را نصب نموده و از آن لذت ببرید.


برخی از ویژگی های بازی Call of Duty®: Strike Team اندروید :
* بازی در مکان هایی کاملا واقعی و شگفت انگیز
* در دسترس بودن انواع سلاح های ویرانگر و تخرب کننده
* امکان استفاده از حملات غافلگیرانه برای از بین بردن دشمنان
* امکان بازی در حالت های مختلف SURVIVAL و CAMPAIGN
* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده با جلوه های بصری بی نظیر
* کیفیت صداگذاری حرفه ای هنگام راه رفتن و شلیک گلوله به سمت دشمن
* نصب آسان، سریع و بدون مشکل و بدون نیاز به برنامه های اضافی

حجم:35+972 مگابایت

ورژن:1.0.40

نیازمند اندروید 2.0 و بالاتر

دانلود مستقیم بازی                                                  دانلود فایل دیتا



کسب درآمد

برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.
1